S čím vám mohu pomoci

nohy

Diagnostika chodidla a výroba stélky Formthotics

Bolesti nohou, kolen, kyčlí a zad mohou mít původ v noze. Ve špatném došlapu a chůzi. Na podoskopu vám mohu zkontrolovat došlap chodidla a dle testu Six test zhodnotit chodidlo. Po zhodnocení naplánovat správný typ stélek Formthotics a cvičení. Díky správnému nastavení chodidla cvičením a vhodným výběrem stélek dojde k redukci bolesti a správnému pohybovému stereotypu nohy.

nohydet

Terapie nohou u dětí

Má vaše dítě ploché nohy, nohy do X v kolenou či kotnících, šmajdá nebo si šlape na špičky? Jednoduchými testy a vyšetřením na podocalmu jsem schopna rozlišit vadu, stanovit diagnózu a navrhnout vhodné cvičení a stélky do obuvi (pokud je třeba).

zaldek

Diastáza

Po porodu, po operaci, při nevhodném posilování břicha – všimli jste si prohlubně nebo boule uprostřed břicha? Diastáza je rozestoupení přímých břišních svalů v důsledku ztenčení pojivové tkáně a tlaku, který je na svaly vyvíjen. Vyšetřením rozestupu a stavu okolních svalů stanovím diagnózu a navrhnu cvičení, tejping nebo jinou podporu svalů a jejich aktivaci.

deti

Terapie u dětí

Zabýváme se fyzioterapií kojenců, dětí i dorostenců.
Můžeme vám pomoci s opožděným motorickým vývojem, predilekcí hlavičky (našikmo, placatá hlavička), vadným držením těla, poruchami chůze, vadami nohou a diastázou.

tehote

Fyzioterapie v těhotenství a po porodu

Trápí vás bolesti zad, plosek nohou, zápěstí? To vše je většinou v těhotenství fyziologické, ale lze bolesti snížit a v některých případech plně odstranit. Během těhotenství a po porodu je důležité posilovat pánevní dno, dbát na správnou kondici, správné držení těla a předcházet komplikacím, které jsou spojené se špatným držením těla a povoleným pánevním dnem.

tejping

Tejping

Bolest, otok, poranění – výron, oslabené svaly, zkrácené svaly, přetížené svaly na to vše můžeme jako první pomoc nebo dopomoc k terapii zařadit tejping.

vstupni

Vstupní kineziologický rozbor

Vyšetření postavy a chůze, postavení a pohybu kloubech ,napětí (zkrácení či oslabení) svalů, aktivace svalových skupin, plosky.

pater

Bolesti zad, kloubů a svalů

Po kineziologickém rozboru, stanovení důvodu vzniku obtíží a charakteru bolesti, typu bolesti a lokalizaci. Snažíme se ovlivnit bolest a omezení využitím těchto technik: měkké techniky, mobilizace, DNS (dynamická neuromuskulární stabilizace), McKenzie, Brunkow, ACT (acral coactivation terapi), elektroléčba, sensomotorika, taping.

po opraci

Pooperační a poúrazová péče

Rehabilitace stanovena po operacích kolen, ramen, zlomenin atd. Použití měkkých technik, mobilizací, elektroléčby, tejping, flossband, propriofoot, specializovaná cvičení které je navrženo dle vstupního rozboru např: DNS (dynamická neuromuskulární stabilizace), McKenzie, Brunkow, ACT (acral coactivation terapi), sensomotorika, taping